Thursday, November 17, 2011

Randy Pangalila dalam Biar Mimpi Sampai Ke Bintang



Rupanya Randy Pangalila ni sebaya adik aku.LOL baru nak minat lebih-lebih, mudala pulak. Okey serius main-main je. Aku start kenal dengan Randy ni dar mak akulah. Petang-petang asyik tengok Galang, tapi aku tak pernah sangkut pun nak join sekaki tengok sinetron lakonan Randy ni. Even cousin aku Arif pun kata cerita Galang tu best. Tapi bila aku tau dia akan berlakon dengan Elfira Loy, teruz jadi tertarik. Dari tak tahu nama betul Galang, terus hafal nama betul Galang a.k.a Randy.

Cerita ala-ala cinderella. Elfira menyamar jadi kaya, Randy menyamar jadi miskin. Tak sabar nak tengok cerita ni.Tapi sayang aku dekat rumah sewa. Mana nak dapat Astro dekat sini. Drama ni belum on air lagi. Bila?? aku sendiri tak tahu. Jadi tunggu jelah ok.

No comments: