Thursday, November 17, 2011

Seoul Garden

Lama betul nak tunggu makan Seoul Garden. Plannye bukan main lame,nak tercapai hajat pun take time jugaklah since semua busy dengan hal masing-masing. Plan dengan cousin tak jadi-jadi,*dengan amir suddenly kene stay dekat sarawak 3bulan  aku pergi dululah dengan kawan-kawan time sekolah dulu. Nasib ada cuti seminggu, sempat jugaklah jumpa. Aku yang duduk dekat Cheras terpaksa turun ke Subang dulu sebab tak ade transportkan. Kene pergi Subang dululah. Lama betul aku tak naik train ke Subang. Seriously lama kot nak sampai dari stesen Serdang ke Subang. Grrrrr....dalam train Ajim dengan Hanis dah call-call. 'Kat mana?', kesian korang lame ye tunggu. Nasib korang sayang aku.Kyaaa..hehehehe. Masuk je Seoul Garden aku dengan Hanis terus serbu makanan. Semuanya sedap-sedap buat mata aku bling-bling. Banyaknyer tak ingat. Sosnya pulak ada macam-macam jenis. Aku pilih sos cili korea, sedapnya memang terbaik. Tak pedas pun tapi rasa sos tu memang sedaplah. Korang kene cuba sendiri keenakkan sos cili korea ni.

Dessert dekat situ ada air batu campur (ABC) , ice-cream, laici kang, banyak lagilah. Tapi aku hadap ice-cream jelah.  Nak makan ABC sah-sah aku malas nak kisar ais tu. Laici kang memang aku tak makan.

yummy
sibuk ber'gosip' sampai hangus udang

Iylia cun n lovely Titit
Hanis,Iylia,Amnah,Titit,Ajim

Dah kenyang isi perut,time untuk shopping. Titit tak dapat nak ikut sekali sebab ada hal.Aku dengan Ajim memang geng kalau ikutkan hati memang nak pusing satu OU tu tapi masa tak cukup kot. Kesian dekat Hanis dengan Iylia letih kaki diaorang. Even aku yang kuat berjalan pun naik penat. Keluar dengan Hanis memang kedai wajib masuk ialah kedai buku. Mak cik ni memang gila buku. Masuk je MPH terus lesap, kiteorang bertiga nie terkial-kial mencari " Mana Hanis ni?". Cari punye cari tak ada, biarlah kiteorang pergi cari novel.Novel baru dari Siti Rozaimah tak ada kat situ. Kecewa jugaklah, sikit punye besar MPH dekat situ tak ada satu pun buku dia. Habis kot. Tapi aku beli jugak satu novel yang Ajim suggest. Sebab aku bukanlah kaki novel. Beli pun time cuti semester je.

Lepas beli buku,lagi banyak  kedai yang kiteorang masuk. Siap duduk rehat kaki sekejap,sambung shopping balik. Tak banyak sangat pun barang yang dibelinya. Bukan sale pun nak beli banyak-banyak ni. Yang penting semua balik bukan dengan tangan kosong.

No comments: