Friday, May 6, 2011

Selamat Hari Ibu

Sempena hari ibu, aku tujukan entry nie untuk ibu aku yang tersayang. Eceh ceh ceh

Untuk umi,
terima kasih ...
sebab lahirkan saya,
duduk sebelah saya bile saya demam,
walaupun anak umi ni degil nak pergi clinic,
buatkan susu bile saya demam,
that why saya suke demam..eheee
dengar saya bercerita,
walaupun umi tak kenal pun watak dalam cerita saya,
belikan barang yang saya nak especially bile dah besar ni, 
demand makin tinggi ahakss,
bukakkan lampu bilik tuk kejut saya subuh,
walaupun mata silau sebab kecerahan lampu,
terus call saya bila saya mesej " Umi call jap." ,
bile umi call jimat kredit.

tahu tak...,
tiap-tiap hari saya teringat umi,
even tak 24jam tapi dalam sehari mesti terbayang muke umi,
tiap-tiap hari nak call umi,
tapi kredit tak mengizinkan, 
dua tiga hari sekali cukuplah,
saya tahu umi suke suprise, 
sebab tu kalau birthday umi saya mesti balik,
tapi tahun nie saya tak dapat balik, 
saya tahu umi sedih,
tunggu saya balik esok ye,

saya nakal dan degil, 
tapi umi tetap sayang saya,
saya tak pandai nak katakan sayang,
saya tak pandai nak tunjukkan saya sayang,
tapi saya nak umi tahu sayang sangat-sangat-sangat umi,

SELAMAT HARI IBU..I LOVE YOU UMI MUAHHH

No comments: