Wednesday, April 6, 2011

STOP!

Lagi dua minggu nak final. Sekarang busy dengan test sebab tu dah jarang update. Nantilah qada lepas final pulak. Sekarang nie nak kene fokus dekat test, final project and exam.OWHHHHHHH...hilang akal aku. Tekanannye terlampau tinggi 3 test dalam seminggu. Nasib iman kuat lagi. Daa nak poyo plak dah.

 Sekarang nie kene stop ber'facebook', ber'tweet' sane tweet sini, ber'blog',ber'you tube'. Berhenti sekejap ye Siti Amnah tak sampai sebulan pun. Lepas ni cuti 4BULAN buat lah semua tu balik.

Jadual exam aku: CS 228 ( BACHELOR OF SCIENCE (HONS) (MANAGEMENT MATHEMATICS)

Math Eco      - 27 April
Real Analysis - 29 April
Econometric  - 30 April
Forecasting    - 6May
*jadual yang buat aku sesak nafas sekejap


Doakan yang terbaik untuk aku. Gambatte amnah!!

*aku tengah menonton WHI isu 'cinta si pengkid', bukan nak mention pasal topic,but panel yang datang. Enot...suprising she wearing a red dress with a new hair style yang hampir botak. Cool babe..eheee

No comments: