Saturday, October 1, 2011

Fantaghiro


Fantaghiro atau nama lainnye The Cave of the Golden Rose.Sangat lama tak tengok cerite nie. Aku still ingat time tu darjah 2 ke 3. Aku akan menghadap tv tak bergerak sebab terlalu suke dengan cerite nie. Filem fantasi dari Itali yang aku rase lagi best dari cerite-cerite animasi princess disney. Aku sangat adore Fantaghiro, dah la cantik, cool plak tu. Tak de macam princess-princess yang version lemah lembut. And yes aku dapat tengok cerite favourite time kecik malam ni. Thanks to tv9 mainkan balik cerite berzaman tu. Aku sangat-sangat suke Romualdo,handsome kot. *Of course lah ade reason lain ke.Kyaa   Yelah kalau cerite pasal princess ni mesti version animasi. So bile tengok watak price version manusia macam terpukau kejap.Hahahaha but Romualdo (Kim Rossi Stuart) still hot even dah tue.
Fantaghiro (Alessandra Martines). She was 28 at this time.

And after 20 years later,she still looks beautiful =)
Romualdo
He is so good looking. I cant believe he is 40 and still SINGLE




*malam ni tak sabar 'dating' dengan Fantaghiro n Romualdo..

No comments: