Thursday, March 24, 2011

Akil yang Comel

Still mood dekat Perak lagi. Lepas pergi kenduri en Sayed destinasi seterusnya ialah Seri Iskandar.
Owh dah lame tak datang padang tekukur ni. Rindu??Sikit jelah,macam tipu gile kalu tak rindu
langsung. Kiteorang melawatPn Ireen yang dapat baby boy (Akil). Comel sangat-sangat.
Tapi aku paling terkejut tengok Pn Ireen macam bukan lepas bersalim,makin kurusadelah.
Masuk-masuk je, "PUANNNN kenapa puan kurus ni?", tak sempat duduk pun. Of corselah
lecturer aku yang sporting nie sukekan.Hahahaha but seyez tak macam orang baru lepas
 bersalin. Excited tengok Akil,putihnye esshh geram. Memang tak dinafikan lagilah
kecomelan Akil ni dapat dari mane. Mestilah dari parent die. Dah due-due pun comel.
 Pn Ireen maintain comel..
En Farid yang cool..time kasih daun keladi for KFC

Semua nak pegang si kecik Akil.Die tidur pun still gak bergilir-gilir nak dukung.Semua dah 
sedia je nak dapat anak sendiri. Especially Ecah..gayenye macam dah ade anak tige empat
orang. Hehehehe. Aku??? Kene practice lagi, tangan keras semcam.
  alalalalala Akil yeee
Boleh tahan lama jugaklah kiteorang singgah dekat rumah Pn Ireen. Sambil-sambil nak hilang
penat driving. Yelah nak sambung pulak drive balik ke Shah Alam. Zali dah amik port paling
 best. Kerusi malas En Farid.Hahaha siap nak bawak balik lagi. Aidul pun dah lentok-lentok
atas sofa. Aku?? co-pilot aku tolong tidokan. Penat sangat berceloteh dari Shah Alam agaknye.
Sebab aku tak bagi Hanila dengan Dila tidur. Korang memekak ah  aku tak kisah
janji bising. Takde ah aku mengantuk bawak kete.
Pukul 6 lebih baru kiteorang beransur dari rumah Pn Ireen. Tapi sempat singgah dekat 
Deli Planet. Teringin nak makan ais jagung. Kat sini je ade sebab tu nak makan  jugak
even mase hujan turun lebat. Cuace sejuk giler. Tambah lagi makan ais lagilah sejuk. Beku
 sekejap aku setiap kali ais jagung masuk dalam mulut aku. Dah habis makan baru
 masing-masing berpecah menuju destinasi masing-masing. Sedey jugaklah bile
lagi kiteorang nak jumpe. Jage diri elok-elok,ade mase jumpe lagi. Esk..esk



No comments: