Friday, March 4, 2011

Jogging

Baru minggu ni aku dapat bangun dengan tenangnye. Awal-awal lagi dah plan nak pergi jogging minggu nie dengan Fathi,Is,Zali and Mimi. Nie pasal nak menyahut cabaran si Aziemla. Die samekan aku dengan beruang panda tu. Hampeh punye membe.
Tapi panda COMEL!! *Aziem nak kate aku comel sebenarnye tu kankan..

 So sekarang on the way nak kecikkan sizelah *macam teringin nak tengok rupe aku kalau kurus. Tapi taklah serius sampai ambik langkah drastik. Nasi maintain makan, tapi bukan tiap-tiap hari. Kalau boleh sekali sehari je. Aku banyak makan makanan berkuah cepat sikit kenyang. Aku sangat-sangat bertuah dapat kenal dengan membe-membe aku yang sangat supportive. Sudi bangun pagi, ambik aku pergi seksyen 2 berjogging dengan aku. Fathilah yang pilih seksyen 2,sejuk katenye. Dah sampai tu memanglah excited, dah lame sangat aku tak jogging. Bile start jogging baru tau tasik tu sangat besar. Fathi tak bawak ikut shortcut. Grrrrrr...boleh tahan semput jugaklah. Mampu buat satu pusingan je. Okey lah tu mule-mule.
Lepas tu kiteorang breakfast dekat pasar seksyen 6. Mimi cakap kat situ mi kari sedap. Aku kalau orang dah kate sedap of courselah nak jugak rase. Yesss...memang sedap. Taklah sedap giler,tapi dalam kelompok sedaplah. Aku bagi tiga bintang setengah dari lima. Hargenyer murah RM3.50. Ade kerang,ayam,tauhu kering.
 Korang kene try it to

 time kasih Mimi for dadih

 Mimi-san

No comments: