Tuesday, March 29, 2011

Teh dan Teh O

Agak sibuk sejak kebelakangan ni. Semalam sebelum tidur,aku terfikir kenapa aku suke sangat minum teh ais. Kalau nak minum mesti order teh ais. Kalau ade yang kate kedai sekian-sekian buat teh ais sedap mesti aku nak try sendiri. Yeah buat sendiri tak reti mesti tekurang something. Aku suke teh ais since rase mak cik downtown mase kau belajar dekat Perak dulu buatkan. Teh ais die penuh berkrim,cukup semuanya. Berkrim,pekat tak manis tak tawar sangat. Sedaplah sampai aku tiap-tiap hari turun downtown semata-mata nak minum teh ais mak cik tu.

Dulu time aku kecik nak telan teh ais pun tak boleh. Aku tak reti bezekan teh o dengan teh ais dulu. Kalau nak order air tu,akulah yang paling lama sebab aku pergi buat story telling dekat yang ambil order.
" Saya nak teh yang tak ade susu tu tau."
Ayat tulah yang aku selalu ulang. Sebab aku tak suke sangat minum air lain. Tapi kadang-kadang dapat jugak teh ais. Maybe orang tu tak faham kot, yang aku nak teh o ais. Yelah asyik sebut teh dgn susu. Orang malas nak layanlah tu. Hehehe tergelak aku mengingatkan cara aku nak order teh o ais.

Sekarang teh ais dihati ku beb.

No comments: