Saturday, March 5, 2011

Nasi Ayam Thai

Hasrat nak promote nasi lemak ayam rempah terbantut biler nasi habis.Kecewa Mimi, next time k. But still kiteorang order. Aku decide nak try new menu dari tomyamku. NASI AYAM THAI. Nsi dier tip top,makan saje pun sedap tak payah letak kuah. Tapi sos dengan sambal die manis tak terkate. Empat bintang dari lima tuk nasi. Tapi tuk sos and sambal 1 setengah je. Aku memang kurang makanan manis terlebih ni.
Nasi Ayam Thai 'manis'
Kuew Teaw Kungfu Special ordered by Farah. Memang special. Bagi yang mementingkan kuantiti an kualiti. This is the ryte choice. Sedap pun sedap. 
Pikah housemate aku yang sangat sopan lagi baik. *pikah roti canai sutir 


Sebelum turun makan, aku kemas wardrobe aku yang terase serabut di mata aku. And ape yang wat aku terkejut collection shawl yang aku ade. Banyak pulak aku rase. Ade tu belum pakai lagi,belinyer dah lame. Belum tambah dekat  rumah lagi. No wonder my mum bising biler aku selalu beli tudung. 
inner tudung yang aku ade..pun baru sedar colour nak same je *colour selamat

No comments: