Monday, March 21, 2011

Weeding Sana Sini

Hujung minggu lepas aku, diisi dengan aktiviti pergi kenduri. Hari sabtu kenduri sepupu aku Anis. Disebabkan usianye sebaya dengan aku, terkeluarlah soalan lazer aiman,

Aiman : Die dah kawen..awk bile lagi??

Amnah : Biarlah die..

Aiman : Eleh berangan nak kawen dengan org kaye ah tu..

Amnah : Daaa....amin. Masin mulut awak aiman.

Aiman : Hahahaha..berangan jelah awak.

*sbo jelah dapat adik mulut macam petai niie...
 Dah sampai jodoh Anis kawen dulu. Baguslah nanti bile die dekat Mesir nanti ade orang jage. Suami die pun belajar dekat Mesir jugak. Macam tak percaye je tengok kazen aku nie dah jadik isteri orang. Selamat Pengantin Baru Anis, semuge dapat anak comel-comel and take care.

Ahad ialah hari yang dah lama aku and kawan-kawan aku tunggu. Kenduri lecturer aku en sayed. Kepak..kepak..kepak..kepung..kepung..Hahahaha..excited sebab hampir semua batch aku turun Sungai Siput. Ecah dengan Sya dari Arau, budak-budak Shah Alam and Hunny dengan Nina yang dari Kelantan pun turun. Nak datang kenduri punye pasal,diaorang bagi alasan yang paling tak boleh blah btul.

Hunny : Owww abang saye kawen dengan kakak die. So kiteorang due-due kene balik.
*at last memang class hari tu cancel pun. Buang karan je korang pecah kepala nak pikir alasan.Hahahaha

Kiteorang gerak dari Shah Alam pukul 8.30 pagi. Excitednyer bukan maen. Masing-masing nak jdik ferrari. Yeah konvoi dengan budak laki.Aku tak join ye, saye pemandu berhemah =p. Sampai di Dewan Konvensyen Sungai Siput betul-betul 11.30. Memang kiteoranglah tetamu first yang sampai. Ramai pulak tu. Sampai nak amik makanan pun segan. Yang boys duduk dekat kerusi belakang, yang gurls sibuk bergambar. Wat macam event sendiri pulak. Seronok rasenyer dapat jumpe dengan lecturer-lecturer aku balik. Haji Bob n family, En Azam a.k.a Rain *aku tengok lecturer aku ni sibuk pegang baby org..ble turn en plak. Masalah gak klu taste nak macam LISA SURIHANI. Probability nak dapatnye sikit sgt.Hahahaha.., En Farid, En Rahimie, Miz Su,Miz Anisah, Miz Rozaimah...ramai sangat lecturer yang datang. Hot topicnyer of course ah Nini dah kurus. Dari mule sampai until nak balik semua tanyer Nini kuruz nak kawen ke? Hahahaha!!! Yang kene tempiasnyer aku dengan Dila lah. Bile nak kurus??? No comment.



To En Sayed and Puan Bushra, selamat pengantin baru. Semoga dapat anak ramai-ramai and comel-comel. *en nmpak macho even tak pakai kot pun..baru nampak macam lelaki melayu sejati =p

No comments: