Saturday, March 5, 2011

Sayang Kamu, Rindu Kamu

Yes i really really love her and i also miss her. Sebab rindu sangat aku call umi *hari khamis

Amnah : Mii ley tak datang shah alam. Dah lama tak tengok umi, makan ngan umi.
Umi     : Kenapa ni?
Amnah : Saje je. Rindulah. Datanglah dah lame tak jumpe.
Umi     : Insyaallah. Tapi esok umi ade sesi dengan student umi. *since mak aku ialah kaunselor. Kalau student tu tak datang umi pergi. Tak janji k.
Amnah : Ala yeke. *mood sedey Trylah datang gak k.

Memang mak aku tak dapat datang hari Jumaat tu, tapi mak aku datang HARI NI. Hoyeee...ber'lepak' dengan mak n Uni  je since mak aku dari program sekolah die. Kiteorang makan dekat bintang side walk cafe since mak aku nak makan ABC. My god dua hari berturut-turut asyik dengar ABC. Aku dah muak nak lagi. Course semalam dah bedal sampai due ABC. Pagi makan dengan orang laen, petang dengan orang lain. Dah taknak dah.
favourite umi...ABC
mee goreang mamu *favourite aku kat bintang side walk
bubur ayam*first time bubur letak telur dadar sebijik jakun jap
Uni banyak betul cerite dier miss her too

No comments: