Saturday, March 12, 2011

Rindu Bila ...

Aku rindu ... bila nak makan. ... dah makan ke? Hari ni ... makan apa ye?

Bila berasak-asak dengan manusia-manusia lain dalam bus, fikiran aku melayang memikirkan ... lagi. Mesti ... bangun awal hari ini nak pergi kerja. Pukul 5 dah bnagun. Siapkan breakfast,lepas tu terus keluar nak elak jam.

 Bila nak beli barang, otak aku berpusing. Barang ni aku perlu beli ke tak? Kalu ... dia beli ke tak? Ummmm...membazir ke tak.

Mata nak terlelap tidur,minda aku memikirkan ... tidur dah ke? Bila pejam mata, aku nampak ... baru terubat rindu.

Bila tengok tv, telinge terdegar " Tengok tv je? Bile nak study?"
Bile sibuk berfb, tetibe tangan aku terstop. "Asyik chatting je bila nak study?"

Ohhh rindunya dekat umi ayah, rindunya bergaduh dengan aiman asyraf, rindunya dengar Uni bercerite pasal sekolah die. NAK BALIK!!!!

No comments: