Tuesday, March 29, 2011

EXCLUSIVE! Zizan Raja Lawak ft. Dina - Selamat Tinggal HD Music Video




Video ni aku cari selepas Mimi bagaitau tentangnye. First aku kagum dengan Zizan. Hahahaha tengok Zizan serius. Macam tegamam sekejap,sebab biase tengok die buat lawak yang boleh buat orang tergelak sampai tak cukup nafas. Second model lelaki tu. Amir Arafat,senior aku dekat Seafield dulu.Bezenyer aku rase muke die lagi kurus. Hahahaha..betul ah. Eleh bajet aku rapat sangat dengan mamat nie. Aku je yang sedar kewujudan die, yeah juniorlahkan. Senior mane perasan junior-junior nie.
Overall video nie sangat sedih!! Mula-mula tu sangat sweet tapi unexpected ending.LOL...tapi still aku ucapkan bravo pada director video klip ni sebab hasilkan video klip yang menyentuh hati.

*budak dalam MV nie sangat-sangat comel...budak perempuan tu sebijik macam Tiz Zaqiah

No comments: