Wednesday, March 9, 2011

Lecturer Pengsan

Haru biru sekejap kelas kau tadi bile lecturer bel aku tiba-tiba tak sedarkan diri. Aku pun tak perasan sebenarnye sampai Iwan yang panggil

Iwan : Wey...wey madam tu

Amnah : Ape? *sambil tolehdekat madam yang duduk belakang. Since aku belum tau lagi keadaan 
             sebenar aku  pusing depan balik.
          
Iwan : Wey tengoklah madam tu die tak sedar tu.

Baru aku terhegeh-hegeh bangun. Tapi takdelah serbu,aku pergi slow-slow sebab die bukan jatuh, die duduk and kepala die pandang atas dengan mata terbeliak. Time tuhan jelah tahu jantung aku macam mane. Terkejut pun ade. Aku sentuh madam nak pastikan madam sedar ke tak sebenarnye. Sebab aku samar-samar lagi die sedar ke tak. Bile tak ade respond baru aku kelam-kabut betulkan kepala die. Budak-budak lelaki paggil lecturer dari kelas lain mintak bantuan.

Bile madam sedar, muka die cam orang bingung. Macam ade tande soal besar dekat kepala die. So Zaty cerite and siap belakon lagi ape yang terjadi. Madam  macam tak caye, tapi itulah realitinye. Since madam tak sihat kiteorang di beri pelepasan awal. Tapi sebagai student of courselah kiteorang tak balik macam tu je. Kiteorang tunggu dulu kat situ tuk confirmkan madam betul-betul dah ok. Sincekawan die kate akan jaga die kat situ. Baru kiteorang beransur. Kesian madam tension agaknye. I hope you will get well soon PM Celestina. Don't make your mind in stress k.

No comments: